20 Soalan

Salam~~

hari ni syu nak jawab tag yang dah berminggu tertangguh....sebab panjang sangat...hahaha

Tag kali ini datangnya dari pada cik EskremGoreng yang jauh berada diperantauan :)


JOM LAYANZZZZ

Soalan pertama : adakah anda rasa anda hot?
emmm....memang tengah hot sangat ni....takde elektrik plak lagi HOTTT...

Soalan ke-dua: upload wallpaper yang anda guna sekarang.


Soalan ke-tiga : cerita pasal wallpaper tersebut.
wallpaper ni adalah gambar kaklong a.k.a kakak syu sebab ini laptop dia..hehehe..byk

Soalan ke-empat : bila kali terakhir anda makan pizza?
masa makan dengan eda, madi, kak ira...kat ri-yaz heritage & spa

Soalan ke-lima : lagu paling latest anda dengar.
tak dengar lagu la plak....emmm lagu kat iklan tadi kat ntv7....

Soalan ke-enam : apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

tengok cerita kartun WINX kat NTV7 sambil SMS....

Soalan ke-tujuh : selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
nama apa ea...emm...suzanne...jiran sebelah rumah panggil :)

Soalan ke-lapan : tag lagi lapan orang.

Soalan ke-sembilan : siapakah orang no. 1 kepada anda?
sahabat syu yang sangat memahami....saling berkongsi rahsia :)

Soalan ke-sepuluh : katakan sesuatu kepada orang no.5

sangat mencintai gafil :)

Soalan ke-sebelas : no. 3 ada hubungan dengan sapa?
er...complicated....banyak skandal...hahaha

Soalan ke-duabelas : bagaimana pula dengan no.4?
berpangkat adik umur beza setahun, tapi umurnya beza 3 bulan dari syu....ada faham ka???

Soalan ke-tigabelas : pesanan kepada orang no.6

sila jaga datin elok-elok ye dato :P

Soalan ke-empat belas : kata2 cinta untuk orang no. 2.
er...mana boleh....perempuan tu.....

Soalan ke-lima belas : adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
alamak....tak pasti la plak...ntah diorang dua kenal ke ntah tak

Soalan ke-enambelas : berikan 5 perkara yang anda tawu tentang orang yang mengetag anda.
-namanya chavinee(betul ke tak ea ejaan??)
-sama umur dengan syu
-belajar di laval, france
-amik kos Aeronautical Engineering
-duk kat france 7 tahun sambung Master...besttnnyaaa :)

Soalan ke-lapanbelas : perasaan anda semasa buat tag ini.
sedikit blur...bila nak habis ni

Soalan ke-sembilanbelas : adakah anda tau si razman itu sengal
hah???razman mana plak ni???

Soalan ke-duapuluh : gay or less?
geles :P (sebut betul2)

4 comments:

  1. thanks tag pnut=)
    nanti pnut buat=)

    ReplyDelete
  2. eyyyy mne ada mkn piza time bday angah.. mkn piza kt riyaz kn br skali akhr april br ni~~ haahaa auuww syu x igt ehh.. adeiii wallpaper nti akn mengkantoikn akuuuu hahahaa

    ReplyDelete
  3. a'aa la....adeh..dah teruk ni kepala syu...inbox full :)

    ReplyDelete
  4. nk tukar jawapn jap...aci kan :)

    ReplyDelete