Pantun Memujuk Pasangan

salam blogger~~

Khas untuk sidia yang tengah merajuk =)



Makan kuaci dengan Tini,
Kenapa dengan awak ni??

Main guli tepi buaya,
Apa salah saya??

Anak ikan anak biawak,
Saya SUKA awak…

Sungai penuh ikan Yu,
I LOVE U...

Lepak kat sungai tangkap katak,
Awak SAYANG saya tak???

Main lumpur tepi paya,
Awak SAYANG Saya???

Sambil lepak makan mee,
U MISS ME??

Ari jadi sambut sakan,
Awak CINTA saya kn? Kn? Kn?

Main pasir baling batu,
Nape senyum-senyum tu??

Pergi kedai beli belacan,
Awak TAK MARAH saya lagi kan?

Pergi pasar beli tempe,
Saya mintak maaf owkey?

Tengok muka macam tersinggung,
Janganlah bingung….

Misai lentik macam A.Galak,
Saya rasa macam nak tergelak...


credit to DDC ZONE

Hari-hari makan lada,
Pantun lawak dah habis daaaaa (^_^)

28 comments:

  1. Comelnya pantun nie, boleh try nie

    ReplyDelete
  2. Bg buatkan pantun 0112962425 ni no

    ReplyDelete