Award Creative Blogger

salam~~


Terima kasih ye eddyboyz86 sebab bagi syu award creative blogger ni...syu ni tak la sekreatif mana....terima kasih pada semua yang bagi sokongan dan menghargai blog syu yang tak seberapa ni :)

sebelum ni memang pernah dapat award...tapi tak tahu makna disebalik penghasilan sesuatu award...bagi award kali ni, setiap gambar yang terdapat pada award ni, mempunyai makna yang tersendiri...award kreatif, mesti la orang yang membuatnya pun seorang yang kreatif kan :)

:: PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::

PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

Untuk maklum balas penerima AWARD ini, ikhlaskan untuk membuat entri/posting berkenaan AWARD ini dengan kreatif dan penuh estatik beserta FOWARD kepada 5 orang yang betul-betul layak menerima AWARD ini. Anda juga boleh meletakkan AWARD ini di sidebar atau dimana-mana yang bersesuaian. Tinggalkan comment untuk ucapan manis anda.

-THE END-


AWARD yang penuh bermakna.....Terima kasih kepada EDDYBOYZ86 :)

kredit to EDDYBOYZ86*


1 comment:

  1. jutaan TAHNIAH kepada SYU-ZANA kerana menerima ANUGERAH yang berprestij ini ~ sememangnye anda mmg layak menerima AWARD CREATIVE BLOGGER ini.... tingkatkan lagi prestasi dan mutu blog anda ^^, keep it up and keep in touch ok

    ReplyDelete